قوانین و مقررات
قوانین فروشگاه سیمونیک به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای فروشگاه سیمونیک و خریدار محترم الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به منزلۀ مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.
عضویت در سایت :
1- کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به شکل صحیح در فرم ثبتنام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبتشده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه سیمونیک هیچگونه مسئولیتی نسبت به مغایرت های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارشهای کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبتنام اعلام کرده ارسال خواهد شد.
2- کاربر نباید در سایت اظهاراتی را قرار دهد یا به اقدامی دست بزند که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد یا عمل مجرمانهای را در پی داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچکدام منتشر نخواهد شد. چنانچه هر یک از کاربران، این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با فروشگاه محروم و تسویهحساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر بهسرعت انجام خواهد شد.
ثبت سفارش :
1- دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را بهدقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شمارههای پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
2- پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و پیامک تائید ثبت سفارش برای مشتریان ارسال میشود.
3- پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را بهطور صحیح در فرمهای مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارشهای غیرواقعی بپرهیزید.
پرداخت هزینه :
دریافت مبلغ سفارشهای ثبتشده از طریق پرداخت آنلاین صورت میپذیرد
1- توجه فرمایید که قیمتهای درجشده بر روی کالاهای وبسایت به تومان است.
بستهبندی و ارسال سفارش :
سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاهی سیمونیک پس از دریافت تاییدیه از مشتری، جهت ارسال و تحویل به اداره پست آماده خواهد شد.
1- بستهبندی و ارسال سفارشهای شهرستان از طریق شرکت ملی پست ایران و تیپاکس انجام میگیرد و هزینه سفارش فقط بهصورت آنلاین قابل پرداخت است. بدیهی است کالا در همان روز کاری یا در روز کاری بعد به پست تحویل داده و ارسال میشود. گفتنی است هرگونه تأخیر و کم کاری از سوی شرکت پست در ارسال سفارش قابل پیگیری است.
همچنین مشتریان میتوانند روند بستهبندی و ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله که در حساب کاربری ثبت شده و پیامک شده پیگیری کنند.
2- مشتریان عزیز دقت فرمایند در هنگام دریافت بستهها و سفارشات پستی خود لطفا سفارش خود را در حضور مامور پست باز کرده و بررسی نمایند و در صورت کسر بودن اقلام سفارش و یا ضربه و آسیب به کالا از مامور پست درخواست صورتجلسه نمایند و بلافاصله با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایند. در صورت چک نکردن سفارشات در لحظه تحویل، مسئولیت کسری سفارشات بر عهده مشتری خواهد بود.
3- در نظر داشته باشید زمانی که سفارش شما تایید شود و آماده سازی (بستهبندی) انجام شود، در صورتی که درخواست لغو سفارش را داشته باشید هزینه بستهبندی انجام شده کسر خواهد شد.
تحویل سفارش :
1- تحویلگیرنده کالا یا نماینده ایشان (با ارائه کد تحویل ) باید هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی ثبت کرده است، حضور داشته باشد و کالا را شخصا تحویل بگیرد. در صورت عدم حضور تحویلگیرنده در محل، کالای موردنظر با هماهنگی واحد پشتیبانی و پرداخت مجدد هزینه ارسال دوباره ارسال خواهد شد.
2- درصورتیکه در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.
3- لطفاً با دیگر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت نبودن شما، بسته را تحویل بگیرند و هزینه آن را بپردازند؛ در غیر این صورت، بسته برگشت داده میشود.
درخواست مرجوعی کالا :
ثبت درخواست مرجوعی (برگشت کالا) در قسمت پیگیری سفارش/درخواست مرجوعی انجام میگیرد. همچنین در نظر داشته باشید در صورت مرجوعی بازگشت وجه ، اعتبار کد های تخفیف استفاده شده از بین می رود.
1- چنانچه کالای خریداری شده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هرگونه اشتباه از سوی مرکز خرید آنلاین، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچگونه هزینهای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول مخدوش نشده باشد برگشت داده میشود و بازگشت وجه انجام می شود.
2- تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باقیمانده باشد. تگ کالا روی محصول نباید مخدوش شود. همچنین لازم است کالا در بستهبندی ارسالی ، بدون هیچ صدمهای قرار گیرد.
3- در صورت هرگونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری شده در فاکتور مشتری و با محصولی که برای کاربر ارسال میشود، پس از احراز موضوع، کلیه هزینههای ارسال * مبنی بر تعرفه شرکت ملی پست ایران * بر عهده فروشگاه سیمونیک خواهد بود و مرکز خرید آنلاین در بازگشت وجه متعهد است.
4- در صورت تمایل به تعویض محصولاتی که هنگام حراج تهیه شدهاند، توجه داشته باشید که قیمت در نظر گرفته شده برای دریافت اجناس دیگر، همان قیمت پرداختی در زمان حراج است.
5- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت و اشتباه محاسباتی سیستمی, حق فسخ کردن سفارش و خرید انجامشده، برای وبسایت محفوظ است. در ادامه، وجوه دریافتی طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلامشده از سوی مشتری واریز میشود و مشتری با ورود به سایت میپذیرد از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
6- در نظر داشته باشید در صورتی که خرید شما با کد تخفیف باشد، مبلغ پرداختی شما به کارت بانکی شما منتقل میشود و تعویض امکانپذیر نیست.
7- توجه فرمایید که در صورت بازگشت کالا هزینه ارسال و بستهبندی از مبلغ پرداختی کسر میگردد.
قوانین ثبت کامنت
1- بعد از ثبت نظر به صورت متن توسط کارشناسان ما بررسی و سپس مورد تایید قرار خواهد گرفت.
2- محتوای ثبت شده نمی بایست شامل اطلاعات شخصی ، لینک، شماره تماس و اعلام راه های ارتباطی باشد.
3- محتوای ثبت شده باید عاری از الفاظ تمسخر آمیز، تند و توهین آمیز باشد.
4- نظر ثبت شده نباید غیر مرتبط به محصول مربوطه باشد.